Pieczątki do odzieży COLOP Polska zdobywają Złoty Medal na Festiwalu Marketingu

Bytomskie przedsiębiorstwo COLOP Polska, znane z produkcji pieczątek do ubrań, zostało docenione i nagrodzone Złotym Medalem podczas Festiwalu Marketingu.

Festiwal Marketingu w stolicy Polski, Warszawie, to miejsce, gdzie wystawcy mają okazję prezentować swoje najnowocześniejsze produkty, maszyny i oprogramowania. Decydujące kryteria wyboru laureatów to: innowacyjność oraz poziom technologiczny rozwiązań, ich zgodność z międzynarodowymi standardami, korzyści ekonomiczne takie jak koszty zakupu, utrzymania, serwisowania i usuwania produktu, a także jego wpływ na środowisko naturalne, wysoka funkcjonalność i estetyka.

Zgodnie z tymi kryteriami, pieczątka do odzieży COLOP Diy Marky została uznana za godną Złotego Medalu Festiwalu Marketingu 2024.

Pieczątki Diy Marky dostępne są w trzech różnych kolorach: zielonym, różowym i niebieskim. Każda z nich jest wyposażona w wkład z wodoodpornym tuszem do tekstyliów, który jest czarny. Pieczątka ta działa jak mała drukarnia, umożliwiając wielokrotne zmienianie treści odbicia. Do zestawu dołączone są czcionki zawierające polskie znaki, cyfry i symbole, dzięki czemu pieczątka może być w pełni spersonalizowana.

Zdobyta nagroda stanowi dla firmy potwierdzenie uznania dla innowacyjności jej produktu, jak również stanowi motywację do dalszego rozwoju – tak głosi komunikat wydany przez firmę.

COLOP Polska jest aktywna na polskim rynku od 1990 roku i posiada najdłuższy staż w branży sprzedaży urządzeń laserowych. Wyróżnia się szeroką ofertą produktów stemplarskich, obejmujących pieczątki, tusze, długopisy z pieczątką, automaty numeryczne, materiały do obróbki laserowej oraz nowoczesne urządzenia do produkcji pieczątek.