W ostatnich dniach katowicki Spodek został podświetlony inaczej niż dotychczas. Wszystko za sprawą specjalnego dnia poświęconego rozwojowi własnego biznesu.
Inauguracja instalacji spotkała się ze sporym zadowoleniem przedsiębiorców. Dzień Własnego Biznesu to nic innego jak promocja związana ze wsparciem mniejszych biznesów i jednoosobowych działalności gospodarczych.
Obecna sytuacja związana z pandemią koronawirusa w Polsce i na świecie pokrzyżowała wiele planów związanych z prowadzeniem biznesów. W sumie to nadal wszystko stoi pod jednym wielkim znakiem zapytania. To wyjątkowy czas dla firm prywatnych, którzy muszą jakoś przetrwać w tej nietypowej rzeczywistości. Niektóre biznesy musiały zostać zamknięte. Lokale gastronomiczne i restauracje muszą liczyć się z restrykcjami i ograniczeniami.
Jaki jest cel wydarzenia związanego z Dniem Własnego Biznesu?
Otóż chodzi o rozpoznawalność mniejszych biznesów, a także dotarcie do potencjalnych Klientów. Warto wspierać lokalne i rodzime firmy. To dobra inicjatywa, ponieważ do projektu zgłosiło się obecnie 5 tysięcy użytkowników prowadzących działalności w zakresie gastronomii, sklepów różnej branży, oraz osoby prywatne świadczące usługi indywidualne. Wszystko można znaleźć na specjalnie stworzonej platformie i mapie w sieci.
Dzień Własnego Biznesu to nie jest święto typowo polskie i europejskie. To święto obchodzone w 26 krajach na świecie. Świętują także w Indiach i w Chinach. Organizatorem wydarzenia w Polsce jest sieć hurtowni Makro.