Agora Bytom wita nowe marki i wprowadza innowacje

Agora Bytom, popularna galeria handlowa, kontynuuje swoje ambicje związane z różnicowaniem oferty, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów. To przyciąga nowych najemców, takich jak Empik, a także skłania istniejących do redefinicji swojej obecności, jak w przypadku giganta odzieżowego LPP.

Obecność LPP w Agorze Bytom jest wszechobecna, z portfolio obejmującym wszystkie swoje marki – Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Te marki teraz odświeżają koncepty swoich salonów i powiększają powierzchnie handlowe. Przykładem tego jest Reserved, który po niedawnym remoncie w sierpniu otworzył swój odnowiony salon o powierzchni prawie 1 500 mkw.

Kolejnym salonem, który przeszedł transformację po remoncie jest House. Sklep ten zwiększył swoją powierzchnię z prawie 210 mkw. do blisko 400 mkw., przy okazji zmieniając logotyp. Wnętrze sklepu zdobią teraz stylowe meble i ekspozytory pokazujące produkty z linii Everyday Young Casual – kluczowej kolekcji tej marki.

Planowane są również zmiany w salonie Cropp. Po remoncie, który ma się zakończyć w listopadzie 2023, powierzchnia handlowa sklepu wzrośnie z 200 mkw. do 450 mkw.

29 września Agora Bytom powitała Empik jako nowego najemcę. Sklep o powierzchni prawie 210 mkw. oferuje książki, czasopisma oraz różne akcesoria i zabawki dla dzieci. Obecność Empiku w galerii stanowi istotny element strategicznego planu leasingowego obiektu, a umowa najmu z tą firmą zostanie zawarta na następne pięć lat.

Oprócz tych zmian, jeszcze w tym roku Agora Bytom planuje powiększyć swoją ofertę o dodatkowych najemców. Pierwszym z nich będzie sklep sieci Żabka o powierzchni 70 mkw., a drugim Big Boba (55 mkw.), serwujący popularną bubble tea z autentycznymi składnikami prosto z Tajwanu. W październiku planowane jest też otwarcie Enigma Barber House, co uzupełni ofertę beauty galerii.